۴شنبه سوری

سلام به همه ی عزیزان و ممنون از نظرات خوبتون

اول این وب جت رو میذارم دانلود کنید و حالشو ببرید
توضیح:این بهترین برنامه ی آنتی پروکسی با حجمی بسیار کم که وقتی نصبش میکنید همیشه توی سیستم ترای یعنی پیش ساعت کامپیوت میره و همیشه اونجاس و وقتی شما سایت های پروکسی دار رو باز میکنید اصلا متوجه نمیشید که بسته شدن و به راحتی مثه بقیه ی سایت ها باز میشه.در ضمن وقتی نصبش به ۹۹٪ رسید باید به اینترنت متصل بشید تا بعضی فایل های خودشو از اینترنت بگیره که یکی دو دقیقه هم بیشتر طول نمیکشه
Download Now ممنون از آقای مدرک که این نرم افزار رو به من معرفی کرد و تشکر از P30 که بعد از دانلود.کام اینو گذاشت واسه دانلود. امیدوارم که زیاد به دردتون بخوره ولی آقایون زیاد خودتونو ضعیف نکنید

یکی دو روزه دیگه (من تا مدرسه نمیرم روزارو بلد نیستم) ۴شنبه سوری و همه ی پسرا فعلا تو   فکر خریدن ترقه اند  که به نظر من یه کار پوچ و الکی میگید نه شما بگید آخه اینکه بیاین با هم جمع بشین ترقه بزنید چه حالی میده؟؟؟؟!!!! این که کلی پول میدید ترقه میخرید چه فایده داره ؟؟؟!!!! از یه هفته پیش تا حالا از هر ۲ تا پسری که به هم دیگه میرسن و آشنان اولین سوالی که از هم میپرسن فکر میکنید چیه؟؟ معلومه ۴ شنبه سوری کجا میری یا ترقه چی خریدی و چند تا خریدی؟؟؟! آخه اینم شد سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه سوال خوب توی دنیا این چیه میپرسی؟؟؟؟؟؟

اصلا یکی نیست به من بگه به تو چه خب شاید دوست دارن این طور باشن!!!!شما دوست دارید چطور باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی مزه بود نه؟؟
عزیز تا اینجا اومدی بیا مرام بذار نظرم بده .
سال نو هم الان مبارک خدا رو چه دیدی فردا افتادیم و مردیم

اینم یه بیت شعر که تازه یادم افتاد که در وصف خودمه روزه ۴شنبه سوری
میروم من به لب چشمه ی آب
                                         لب بگیرم ز لب تشنه ی آب
حالا تو برو از رو آتیش بپر
نظرات 5 + ارسال نظر
ساقی دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:11 ق.ظ http://dasevenoud.persianblog.com

سلام
من با اینتر تو اومدم تو
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سروش کریمی دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ب.ظ http://natasha.blogsky.com

سلام
لطفا سایت من را هم به لیست خودت اضافه کن بعد خبر بده تا من هم شما را به لیستم اضافه کنم
خیلی ممنون سروش کریمی سروش سیستم

سیندرال سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ب.ظ

salam eide shoma ham mobarak
midooni ke charshanbe soory ye rasme ghadimiye kheili kheili ghadimi az aba va ajdademoon be ma reside pas ma bayad pasesh bedarim
az oon gozashte mage bade mardom dore ham jam beshan hala be har dalili mesle taraghe zadan
rasti charshnbe soory koja miri???
taraghe kharidi????

گلی جون سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:36 ب.ظ http://girl.blogsky.com

سلام
آهنگت قشنگ بود...مرسی از لینک

نگین چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ب.ظ http://yelena.blogsky.com

سلام .. از لینک برنامه ممنون .. بعد بابا یه روزه حالا بعد از یه سال بد زد حال می زنی ها بزار حالشو ببرن !! موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد