اینم چند تا خبر از winbeta.net
از جمله محصولات بخش سخت افزاری شرکت مایکروسافت که به شایستگی کیفیت خود را در بازار به اثبات رسانده است سری موس های موسوم به "Microsoft Mice" می باشد .
این موس ها که در نوع خود بی نظیر و بی همتا از نظر نوآوری می باشند ، شاید همان چیزی است که استفاده کنندگان محصولات این شرکت بسیار علاقه مند به بوجود آمدن اینگونه ابتکارات در نرم افزارهای این شرکت بودند . سایت Activewin اخیراً موفق به انتشار تصاویر جدیدترین مدل این موس ها شده است . شرکت مایکروسافت موس های "Micorosft Mice" را در 5 مدل مختلف تولید نموده است که دو مدل از آنها مخصوص استفاده طراحان می باشد .
  • موس Optical مدل S+ARCK (قرمز / آبی) قیمت 34.95 دلار
  • موس Optical بدون سیم مدل Mood Ring قیمت 44.95 دلار
  • موس بدون سیم مدل IntelliMouse Explorer (نوار لاجوردی) قیمت 54.95 دلار
  • موس بدون سیم مدل IntelliMouse Explorer (حلقه آتش) قیمت 54.95 دلار

    تصاویر: موس های جدید مایکروسافت
    منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از ActiveWin.com)


    سایت تبلیغاتی جورج بوش توسط Elitte هک شد . کلیه اطلاعات این سایت که مسئولیت نظرسنجی از افرادی را داشت که به جورج بوش رای می دهند توسط این هکر پاک شده است .
    اطلاعات موجود در این نظرسنجی اینترنتی از بیش از 80000 نفر بود که نشانگر مشخصات شخصی رای دهندگان و محل زندگی آنها بود . بانک اطلاعاتی این سایت شامل فیلدهایی همچون Admin.id ، Admin.User_id و Admin.Password بود . البته Elitte قصد پاک کردن این اطلاعات را نداشته است ولی به طور ناخواسته این اطلاعات با ارزش پاک شده اند [!]
    قبل از این نیز امن نبودن این سایت توسط دیگران اعلام شده بود . در حال حاضر کسانی که به بخش مدیریت این سایت بروند با هر نام کاربری که قصد ورود داشته باشند ، با مشکل مواجهه می شوند .
    لازم به ذکر است که Elitte همان هکر معروفی می باشد که چندی پیش سایت آشیانه را هک کرده بود .



    توسعه‌دهندگان کدباز موزیلا اعلام داشته اند که آخرین نسخه این جستجوگر وب دارای یک حفره امنیتی می‌باشد که به حمله‌کنندگان اجازه می‌دهد تا حریم کامپیوترها را درهم شکسته و یا برنامه‌های ممنوعه را بر روی کامپیوتر افراد به اجرا گذارند .
    به گزارش C|NET News ، این حفره که روز چهارشنبه با لینک برطرف کردن مشکل در لیست ایمیل‌های امنیتی منتشر شد شامل برنامه‌‌های جستجوگر Firefox ، Mozilla و Thunderbird می‌شد . توسعه‌دهندگان اعلام داشته‌اند که این حفره فقط بر کاربران ویندوز تاثیر گذار است و کاربران مکینتاش و لینوکس را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد . با توجه به اخبار منتشره در مورد مایکروسافت در هفته‌های اخیر تعداد زیادی از حفره‌های امنیتی در Internet Explorer کشف شده‌اند که باعث شده است تا محققان به مردم پیشنهاد کنند تا استفاده از IE را متوقف سازند .
    توسعه‌دهندگان موزیلا اعلام داشته‌اند که جستجوگر وب Firefox دارای سیستم اطلاع به روزرسانی اتوماتیک می‌باشد که باعث می‌شود تا کاربران به آسانی از وجود وصله‌های امنیتی با خبر شوند .

    دریافت:
    Firefox 0.9.2 | اصلاحیه XPI برای نسخه های قدیمی
    دریافت: Mozilla 1.7.1
    دریافت: Thunderbird 0.7.2
  • نظرات 3 + ارسال نظر
    ***انوشه*** چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ق.ظ http://anooshevakhodash.persianblog.com

    سلام دوست جون مرسی که به خونه من سر زدی.بازم بیا خوشحال می شم.بای بای.

    بهار چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ق.ظ http://bahar68.blogsky.com

    مفید و جالب مثه همیشه!

    امین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ

    باشه . ما هم اومدیم این اولین وبلاگیه که بعد از حدود یک سال می بینم !!!!!.

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد